Witam serdecznie!
Ta aukcja to prawdziwa okazja! Do sprzedania oryginalny (nie jakiś chiński) egzemplarz Fiesty XR2i (RS1800) w wersji 130-konnej!
Były czasy, że jedynym sposobem zdobycia takiego samochodu było tańczenie nago w lesie podczas pełni, skrapiając się krwią jednorożca!
A dziś - od złotówki! W niespotykanym kolorze, biało-rdzawym!
"Najlepszy możliwy wybór z tego segmentu. XR2i jest praktycznie bezawaryjna, ma świetny silnik, jest w sumie bezobsługowa, mało pali, jest przy tym bardzo dynamiczna. To świetna oferta dla każdego, kto szuka samochodu z duszą."
(6-letni Patryk)
Nie użytkowany przez kobietę, emeryta, listonosza, ani tresera psów!
Idealny dla każdego, kto ma dużo czasu i znajomego blacharza, lakiernika, elektryka i mechanika!
Auto kupione w zamierzchłych czasach, jakieś 3-4 lata temu od przemiłego, starszego człowieka, który woził nim sporadycznie jajka na targ. Ówczesny wygląd wnętrza świadczył o tym, że kury chyba też woził. Ale to nic! Ważne, że pojazd jest mało używany (przeze mnie) - od momentu zakupu, więcej czasu spędzał on u mechanika, niż na trasie! Przez jedną zimę był nawet garażowany!
"To niewątpliwie najlepszy samochód, jaki miałem przyjemność naprawiać."
(Marek, 42 lata, hydraulik)
Auto nie jeździ na benzynie, co jest jego niewątpliwą zaletą w dzisiejszych czasach (pozdrawiam Pana Premiera). Poprzedni właściciel stwierdził, że to wina rozwalonego przepływomierza. Po wymianie kabli, przepływomierza i filtra paliwa okazało się, że prawdopodobnie jednak jest to kwestia zatkanych/zatartych wtrysków, czy cholera-wie czego. Ale przecież LPG jest w każdej zagrodzie!
Za to na gazie, jak się już rozgrzeje, można śmiało irytować na światłach łysych panów w BMW 1.6 - lekkie dociśnięcie gazu i Fieścina zapiernicza jak królik po koksie!
Wydech wydaje odgłosy godowe, przyciągające wszystkie gimnazjalistki z okolicznych wsi. Dlatego muszę ją sprzedać, bo zonę wkurza, że siedzą nam potem pod domem i wyją w nocy.
"Mrok. To auto emanuje pierwotnym złem. Szkoda, że nie jest czarne."
(Athos Gorgorath, lider zespołu Pompuj Rower Dla Szatana)
Niewątpliwym atutem samochodu jest możliwość sprzedania go na części! Niektórzy pasjonaci potrafią zabić za takie światła, czy felgi! Oprócz tego auto ma (poważnie) genialne fotele kubełkowe. W stanie średnim. To znaczy ten kierowcy jeszcze niedawno był w stanie dobrym, ale kumpel przypalił go lampą podczas czyszczenia wnętrza (dzięki, Janusz... kto, do cholery, w ogóle używa takich lamp?!).
W miarę całe są też poszerzenia i zderzaki (chociaż niezbyt proste).
Można powiedzieć, że auto nie posiada praktycznie żadnych wad ukrytych, bo prawie wszystkie wady są doskonale widoczne!
W ciągu ostatnich paru tysięcy kilometrów (czyli roku-dwóch) wyprostowano alufelgi (bez renowacji wizualnej) i wymieniono:
- podłogę
- progi
- rozrząd
- hamulce
- akumulator
- rozrusznik
- kable
- olej i filtry
- filtr paliwa (parę dni temu)
- przepływomierz
- pompę wody
- termostat
- pasek klinowy
- środkowy tłumik
- końcowy tłumik
Teraz lista tego, czego nie chciało mi się zrobić:
- blacharka - auto w rzeczywistości wygląda GORZEJ, niż na zdjęciach. Do wymiany/naprawy jest dużo, na start klapa tylna, tylny pas (czy jakmutam), wlew paliwa, błotniki... klasyka
- drzwi kierowcy lekko opadły (jak nie traśniesz, nie zamkną się. Mogą sprawić problem kawalerom, z powodu braku wprawy!)
- niedługo do wymiany reduktor LPG
- przy zapalaniu jest maleńki obłoczek dymu z wydechu, poza tym chwilę musi się pogrzać, zanim przestanie gasnąć na wolnych obrotach
- jakiś syf w baku (obejrzeć, wyczyścić/wymienić)
- wspominałem już, że nie jeździ na benzynie?
- zamek się zacina, jeśli przekręci się kluczyk w złą stronę
- generalnie kluczyk jest styrany
- wystrzelona poduszka pasażera
- możliwe, że wspomaganie gubi płyn w niewielkiej ilości
- rolka od klinowego piszczy jak cholera (do wymiany/zrobienia)
- tylna wycieraczka nie działa
- lampka wstecznego nie działa (prawdopodobnie czujnik)
- el. sterowanie świateł (poprzedni właściciel uwalił reflektor i założył taki bez silniczka)
- jeden przycisk el. szyb się zacina
- brak lampki sufitowej
(ostrzegam - to może nie być kompletna lista!)
FAQ (najczęściej zadawane pytania):
Q: Czy dojadę autem do domu?
A: Prawdopodobnie tak, na wszelki wypadek dobrze znać numer pomocy drogowej i pomodlić się do św. Tadeusza Judy, patrona od spraw trudnych i beznadziejnych.
Q: Za ile sprzedasz od ręki?
A: Zgiń przepadnij.
Q: Jakie jest spalanie?
A: Na benzynie - brak danych. Na LPG ostatnio było w granicach 12l/100km.
Q: Ile pociągnie?
A: Osobiście jechałem nim 160km/h, znajomy parę tygodni temu na autostradzie *podobno* wyciągnął 180km/h.
Q: Opony?
A: Tylko zimowe, nie mam pojęcia, ile jeszcze pojeżdżą.
Q: C z tym silnikiem?
A: Po przełączeniu na benzynę gaśnie. Teraz wiecie tyle, co ja.
Q: Dlaczego Dowód Rejestracyjny wygląda, jakby pies go zjadł dwa razy?
A: DR został wyprany w pralce renomowanej firmy produkującej sprzęt AGD.
UWAGA! Nie wysyłam za pobraniem!
Teraz trochę poważniej.
- wolałbym sprzedać auto na aukcji - wtedy wiem, że dostanę tyle, ile ktoś jest skłonny dać.
- nie odwołuję ofert (za wyjątkiem sytuacji ekstremalnych), nawet jeśli ktoś licytuje bez obejrzenia auta. "Nie wiedziałem, że on taki brzydki" nie będzie argumentem!
- zastrzegam sobie prawo zakończenia aukcji przed czasem, bez lub z odwoływaniem ofert (w przypadku sprzedaży za pośrednictwem innych mediów, lub gdybym się w ostatniej chwili rozmyślił) - zostaliście ostrzeżeni
- dla członków forum FiestaKlubPolska 4% zniżki od wylicytowanej kwoty (przeboleję jakoś te 2PLN), warunkiem jest posiadanie konta od przynajmniej marca 2011.
- auto można oglądać w Sieprawiu. W wyjątkowych sytuacjach w Wieliczce/Bieżanowie, ale nie wiem, co musielibyście mi zrobić, żeby mi się chciało jechać.
- samochód jest w stanie takim, jaki widać. Nie jest to dobra opcja na "pierwszy samochód" (poza koniecznością grzebania w bebechach naprawdę nie jest to mułowate i grzeczne autko), raczej dla maniaka, który lubi ten model. Po zrobieniu z silnikiem, może być dawcą organów.
- wszystkich cwaniaków od "panie, daje pińdziesiont, wincyj pan nie dostaniesz" uprzedzam, że wiem, ile dostanę w punkcie złomowania
- przegląd i ubezpieczenie gdzieś do połowy maja
- przebieg pisałem z pamięci, ale powinien być mniej-więcej taki
- KONTAKT: mailem z Alledrogo, telefonicznie od 9tej do 16tej: 606 115 trzy osiem dwa, poza tymi godzinami można próbować, ale gdybym był poza zasięgiem, lepiej mailem.